-
toch leuk, zo'n plotselingen regenbui. Loop je al geruime tijd naast iemand, bedenkt die zich geen moment en opent de paraplu op ooghoogte... gooed gedaan meid! een halve centimeter lager en ik had een oog minder gehad... Nu heb ik 'slechts' een snee van 3 centimeter en waarschijnlijk nog een litteken die ik in mijn wenkbrauw moet verbergen... [img]eek.gif[/img]
-
Auw, daar ben je mooi klaar mee dan. >.<
-
gmbl....langste dag vandaag en zomer is ver te zoeken....zucht.... [img]graemlins/rain.gif[/img]
-
Het was in ieder geval droog, in tegenstelling tot vandaag. [img]graemlins/whatever.gif[/img]
-
Er ligt geloof ik domweg een vloek op mijn leven... voor mijn flat staat een auto met inmiddels al anderhalf werkend autoalarm!!! Dankzij de harde wind blert dat ding om de 3 minuten weer!! AAAARRRRGGGHHH!!!!
-
Yes!!! Hoewel ik goede hoop had dat Mauresmo in de finale zou staan (een kreunster minder), is uiteindelijk mijn wens uitgekomen: Geen Williams als overwinnaar van Wimbledon.
Langzaamaan komen er een aantal dames in de top erbij waardoor het dames tennis weer aantrekkelijk wordt. Iets wat de dames Williams niet voor elkaar kregen.
-
Tennis wordt sowieso aantrekkelijk met Sharapoba en Govolin. [img]biggrin.gif[/img]